14. feb. 2013

Valentine 2013



Tradisjonen tro dro en gjeng Haugtusser til Quiltesmia på Valentinesalg.
Hildegunn har invitert oss til kveldsåpent, med mange gode tilbud.

Quiltesmia er en flott butikk.
Mange fristelser for oss som er svake for stoff og annet sytilbehør.
I tillegg er butikken full av masse små koselige ting.
Her tusler vi rundt mellom hyller fulle av fargerike og glade stoffer.
Praten går både mellom reolene og rundt bordet.
Farger...
mønster...
passer dette mon tro...?
Hva syns du?
Å ja,
Det kommer til å bli kjempefint..
Jeg trenger egentlig ikke mer...
...men det var jo så fint.
Jeg tar det også...
Sånn går praten
Deretter er det kø for å få skjært alle stoffene vi vil ha med hjem og leke oss med.
En pause med en kopp te eller kaffi, 
kjeks og ost.
Vi koser oss!
 Rundt i butikken henger mange ferdige løpere og puter til inspirasjon.
Disse putene kan du sy på putekurset Hildegunn skal ha 20 februar.

Tusen takk
 Hildegunn for at du inviterer oss til 
Valentine på Quiltesmia
 hvert år.

Kjempekoselig!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Det såg ut som en makalaus flott butikk,der må eg ta meg en tur neste gang eg er i Haugesund,rundt omegnen.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du få ta en tur til sommeren. Da er det veldig koselig i Skudesnes, og butikken er veldig kjekk. Så kan du ta en stopp i Haugesund og gå innom Singer Bernina sysenter også. Ellers har vi helgekurs på Røvær med Bente Malm i april. Du er velkommen der også! :-)

      Slett